APRAIS – a cég
Független, londoni központú szervezet
Saját fejlesztésű módszer és eszközök ahhoz, hogy összegyűjtsük, elemezzük, kiértékeljük és számszerűsítve bemutassuk az Ügyfél/Ügynökség kapcsolatát különböző szempontok szerint.
Mindenféle Marketing-kommunikációs kapcsolatokra alkalmazható, mint pl.:
- Above the Line
- Media ügynökség
- Public Relations
- Direct Marketing/CRM
- Piackutatás
- Szponzorálás
Jelenlét
- Európa
- Észak Amerika
- Ausztrália
- Délkelet
- Ázsia
- Latin-Amerika
- Korea & Japán
Néhányan az ügyfelek közül… …és az ő ügynökségeik
APRAIS – az ajánlat
Kapcsolat mérés és értékelés
Teljes körű online kérdőíves értékelés
Egy eljárás, amely lehetőséget ad különböző team-ek számára, hogy megértsék a kapcsolat rendszerük erősségeit és gyengeségeit és lépéseket tegyenek a a kapcsolatrendszer közös előnyöket rejtő optimalizálására
Hatékony eszköz, amely összehasonlítható információkkal segíti a vezetést abban, hogy képes legyen a legnagyobb hatékonyság elérésére a kommunikációban.
A munkafolyamat struktúrája
- Az ügyfél értékeli az ügynökség munkáját
- Az ügynökség értékeli a saját munkáját
- Az ügynökség értékeli az ügyfél munkáját
- Az ügyfél értékeli a saját munkáját
- Minden részleg értékelésre kerül
- A munka szakmai kritériumok szempontjából is értékelésre kelül (“Values”)
- Szöveges javaslatok
Minőség számokban:
APRAIS – Benchmarking
- Elemzéseket adhat minden fontos szinten – elemezhet és összehasonlíthat különböző kapcsolat rendszereket egy földrajzi egységen belül, vagy azonos kapcsolat rendszert különböző országokban (pl. egy ügyfél/ügynökség kapcsolat rendszer elemzése és összehasonlítása a különböző országokban, vagy a egy multi egy országban foglalkoztatott ügynökségeinek összehasonlítása)
- Benchmarking készíthető hálózatra, országra, iparágra, globális vagy bármilyen megfelelő normákra ( több, mint 4000 eset alapján)
A regisztrációs megbeszélés
A regisztrációs találkozó az együttműködés első lépcsője, amelynek célja, hogy meghatározza:
- A vizsgálandó területeket és azok prioritását
- A kérdések véglegesítését
- Minden egyes kérdés súlyát
- A résztvevőket
- Mely területeken ki lesznek a válaszadók
Az eljárás - értékelés
- Adat feldolgozás és output:
- A regisztrációs megbeszélésen meghatározottak szerint történik
- Az eredmények elemzése és értelmezése ügyfél és ügynökségi oldalról a megítélésbeli különbségek kimutatásával
- Teljes körű összehasonlítás és eltérés elemzés
- Összességében, benchmarkhoz viszonyítva
- Részterületenként
- Értékcsoportok szerinti
- Kérdésenként
- Az eredmények bemutatása - prezentáció