» Ügynökség általános értékelése és összevetése a piaci áltaggal
» Ügynökség értékelése szakterületek szerint és összevetése a piaci áltagokkal.
» Ügynökség értékelése ügyfelenként és összevetése a piaci áltaggal.
» Szakterületek értékelése ügyfelek / kapcsolatok szerint.
» Szakterületek elemzése kérdésenként
» Ügyfelek / kapcsolatok elemzése kérdésenként.
» Ügyfél prioritásainak elemzése.
» Prioritások szerinti értékelés elemzése.
» Minden értékelés egyben gap-elemzés is
» Minden év végén anonim rangsor ügynökség és szakterület szerint
Miért más?
» Egységes módszer alapján elemez és értékel minden ügyfél kapcsolatot ügynökségen és az egész piacon belül Ezáltal lehetővé teszi az azonos rendszer szerinti összehasonlítást is.
» Nem köti az elemzést semmilyen bonusz rendszerhez, ezáltal nincs benne semmilyen érdekeltségtől vezérelt torzítás.
»Minden részterületet és az ügynökség egészét nagy részletességgel elemzi.
» Gap-eket képez és elemez, amely sokszor beszédesebb az abszolút értékeknél.
» Külső, független fél végzi az elemzést, amely az objektivitást és őszinteséget erősíti.
» Benchmarkokat képez minden szakterületre (account, kreatív, produkció, pénzügy, ügynökségi általános készségek, összesen), hogy legyen egy állandó összehasonlítási bázis.
» Lehetőség van szöveges kiegészítésre minden kérdéskör végén.
» Minden év végén az ügynökségi értékekről (általános ügynökségi és szakterületenkénti értékek) „anonim” rangsor készül, amelyben a megbízó egy érték rangsort lát ügynökségi megjelölés nélkül. Mivel a Megbízó a saját értékeit ismeri, az alapján saját helyét meg tudja állapítani a rangsorban.