Tartalom
1.
Bevezetés2. Az iskola működési területe
3. Személyi feltételek
4. Technikai feltételek
5. Az iskola irányítási-szervezeti sémája
6. Biztonság
7.
Pedagógiai alapelvek8. Az iskola nevelési-oktatási céljai
9.
Helyi tanterv9.1. Az egyes évfolyamokon tanított tantárgyak és azok óraszámai,
valamint a tanórán kívüli foglalkozások
9.2.
Magyar nyelv és irodalom 1-4. évfolyam9.3. Magyar nyelv 5-8.o.évfolyam
9.4. Irodalom 5-8.évfolyam
9.5.
Angol nyelv 5-8.évfolyam9.6.Angol nyelv 2-4. évfolyam
9.7.Hangolka 5-8. évfolyam
9.8.
Német nyelv 5-8.évfolyam9.8.Német nyelv 2-4. évfolyam
9.9.Beszélgessünk másképp 5-8. évfolyam
9.10.
Nemzetiségi nyelv9.11.
Matematika 1-8.évfolyam9.12.Fejtörő 7-8. évfolyam
9.14.
Társadalmi ismeretek 5-6.évfolyam9.15. Történelem 7-8.évfolyam
9.16.
Közösségi óra 7-8.évfolyam9.17.
Mindennapok csodái 1-4. évfolyam9.18.
Természetismeret 5-6.évfolyam9.19.
Fizika 7-8.évfolyam9.20.
Kémia 7-8.évfolyam9.21.Egy kis vegytan 7. évfolyam
9.22.
Biológia 7-8.évfolyam9.23.Élővilág 8. évfolyam
9.24.
Földrajz 7-8.évfolyam9.25.
Ének 1-8.évfolyam9.26.
Tánc 1-8.évfolyam9.27.
Vizuális kultúra 5-8.évfolyam9.28.
Informatika 5-8.évfolyam9.29.Számítástechnika 2-8. évfolyam
9.30.
Technika 5-8.évfolyam9.31.
Testnevelés 1-8.évfolyam10. Tankönyvek és más taneszközök kiválasztásának elvei
11. Magasabb évfolyamra lépés feltételei
12. Az
iskolánkba jelentkező tanulók felvételének elvei13.A tanulók tanulmányi munkájának, magtartásának, szorgalmának
ellenőrzése és értékelése.
14. Az iskolai nevelés és oktatás tevékenységi rendszere
14.1.A tehetséggondozás és a felzárkóztatás módszerei és szerveze-
ti formái a tanítási órákon
14.2.A nevelési és oktatási célok megvalósítása tanítási órán kívüli
tevékenységekben
14.3. Tehetség, képesség kibontakoztatásának lehetőségei
14.4. Szociális hátrányok enyhítésének lehetőségei
14.5.Beilleszkedési, magatartási, tanulási nehézségek enyhítésének
lehetőségei.
14.6.Gyermek-és ifjúságvédelemmel összefüggő pedagógiai tevékeny-
ség.
14.7.Tanulási kudarcnak kitett tanulók felzárkóztatásának lehető-
ségei
15. Csoportbontások szervezésének elvei, módja, ideje
16. A pedagógiai programmal kapcsolatos egyéb intézkedések
16.1. A pedagógiai program érvényességi ideje
16.2. A pedagógiai program értékelése, felülvizsgálata
16.3. A pedagógiai program módosítása, lehetséges indokai
16.4. A pedagógiai program nyilvánosságra hozatala
17. Véleményezés, elfogadás, jóváhagyás
17.1. Diákönkormányzat
17.2. Szülői munkaközösség
17.3. Iskolaszék
17.4. Nevelőtestület
17.5. Képviselőtestület
18. A pedagógiai program költségvetésének tervezete
19. Melléklet